Calgary

13 mei 2019 - Calgary, Canada

Het is nu maandagochtend 8:30 uur. Over een half uur worden we opgehaald door de camperverhuurder.

Gisteren de stad bezocht. We troffen het enorm met het weer het was 23C. De stad was mooi en bijzonder met veel oude en nieuwe bouwwerken door elkaar. Prachtige binnentuin op 4 hoog bekeken in een winkelcentrum. Lekker gegeten op terras en daarna met über weer naar het hotel.

1. Nino:
    13 mei 2019
    Haha en ik net klaar met werken grappig hier ook lekkere dag gehad 17 graden volop zon! Rij voorzichtig straks!
  2. Nadia:
    Nu gaat jullie avontuur echt beginnen ;) 23 graden heerlijk!! Hoop dat jullie een bij zijn gekomen van de lange vlucht. Geniet xx
  3. Gonny:
    13 mei 2019
    Leuk om jullie belevenissen in Canada zo te volgen!
  4. Angelique:
    14 mei 2019
    Zo leuk!
  5. Babette:
    17 mei 2019
    Erwin had ook best vrachtwagenchauffeur kunnen worden zie ik al!! Wat heerlijk dat we zo een beetje mee kunnen reizen!! Veel schrijven en foto 's posten!! 💋💋