We zijn er!

12 mei 2019 - Calgary, Canada

We hebben een pittige reisdag gehad om in Calgary te komen maar.... we zijn er! De reis begon al goed 🙂. Bij het wegen van de koffers bleek een van de koffers ( ik laat in het midden welke) 6 kilo te zwaar. Overpakken van bagage had geen zin want alles zat vol. De eerste 85,00 euro waren uitgegeven!

Ik (Marjolein) wilde mijn mapje met pinpassen pakken om iets af te rekenen. Oh jee, niet meegenomen van huis! Oh jee, rijbewijs erin, dat betekent niet kunnen rijden in de camper! Even paniek, maar terug was geen optie en iemand laten brengen ook niet. Het is wat het is en dan maar niet rijden. Erwin was er niet echt heel verdrietig over 🤔 .  Hij had gelukkig zijn pinpassen en credit card wel gewoon meegenomen. Ik vond 6 kilo extra kleren en “ dingen” net even iets handiger.

Omdat we met wat vertraging vertrokken vanuit Amsterdam kwamen we later dan gepland op onze tussenstop in Toronto aan. We hadden nog een uur om de volgende vlucht te halen. Maar koffers moesten opnieuw ingecheckt worden en de luchthaven was énorm groot. Onbegonnen werk om die vlucht te halen, kwamen we na veel stress en rennen achter. We werden overgeboekt naar de volgende beschikbare vlucht 4 uur later.

In het vliegtuig bleek veel ruimte en zo kan het dat we alle twee een rij van 3 stoelen hadden. Liggend naar Calgary dus. Veel turbulentie en fijn te weten dat de zakjes in de stoelen naar pepermunt ruiken.

Uiteindelijk zijn we om 17:45 uur plaatselijke tijd geland in Calgary. NL tijd betekende dit 01:45 uur. Snel in een taxi naar het hotel, douchen en lekker slapen.

Het is nu 05:08 uur zondagmorgen en ik ben al paar uurtjes wakker.  De jetlag werkt. Vandaag Calgary ontdekken, het wordt 21C 🌞.

Liefs Erwin en Marjolein

ps pasjes bleken onderin tas te zitten

1. Nino:
    12 mei 2019
    Het zou eens vlekkeloos gaan met zo’n vlucht haha gelukkig veilig aangekomen! Veel plezier 😘
  2. Hermien:
    12 mei 2019
    En dan ben je nog maar 1 dag weg en nu al een heel verhaal. Maar jullie zijn er en fijn dat je pasjes toch in de tas zaten. Geniet van Calgary👍
  3. Karin:
    Lekker Lein, je bent wel voorspelbaar 😂
    Maar goed, jullie zijn er.
    Enjoy Calgary and off you go..🚐
  4. Gonny:
    6 kilo is best veel kleding.....😁
  5. Miriam:
    12 mei 2019
    Haha hilarisch van die pasjes! En zoals iedereen vást gaat zeggen: ohhh écht iets voor jou!😉
  6. Janet:
    14 mei 2019
    ‘et gaat weer op z’n Leins..😉!
    En toch komt ‘et weer goed!
    Geniet van jullie reis!
  7. Babette:
    17 mei 2019
    O lein... Hoe kon je denken dat je ze niet mee had... 🤣🤣 Sterkte Er! De kop is er af!!!
  8. Inge:
    22 mei 2019