Vanuit de lucht de (op 1 na) laatste

5 juni 2019 - Nieuwkoop, Nederland

Wat begon als een lang gekoesterde droomwens van mij, werd een droomreis van ons samen. Op dit moment zitten we in het vliegtuig terug naar huis. Gisterochtend genoten we de laatste anderhalf uur van het reizen met de camper. We keken naar de bergen om ons heen, die vervolgens alleen nog in onze spiegels te zien waren en daarna als een schilderij in het hotel. De beelden van de natuur zitten echter vooral op ons netvlies en we hopen dat we daar nog lang van mogen genieten.

De camper terugbrengen ging goed en snel. We werden netjes naar ons hotel gebracht door Brian van Fraserway. Een geweldige man die ons ook op de heenweg ophaalde bij het hotel. Hij herkende ons nog en we hadden een gezellig gesprek onderweg. We checkten in in het hotel vlakbij het vliegveld. De kamer die we kregen was 3x zo groot als de camper en het bed 1.80 x 2.10m! Dat was even bizar en wennen. We zijn lekker gaan zwemmen in het zwembad van het hotel. Rond 17:30 uur kregen we trek en zijn we een rondje gaan lopen in de pittoreske omgeving van het hotel. Een soort Schiphol-Rijk ... we vonden een Tim Hortens in de buurt. Een in Canada bekende keten waar broodjes, en kleine maaltijden verkocht worden. We hebben wat gegeten en zijn daarna weer teruggelopen.

We hebben allebei slecht geslapen, ondanks dat mega grote en zalige bed. We moesten echt schakelen van de camper “with a view” naar de luxe kamer op een vliegveld. Rond 12 uur zijn we door de shuttle service van het hotel afgezet bij het vliegveld en konden we inchecken. Ondanks veel opgemaakt en weggegooid .... toch weer overgewicht van de koffers 🤔. We zouden nu voor beiden moeten betalen! Maar we kregen gelukkig de mogelijkheid het overgewicht tot 1 koffer te beperken en alles over t hevelen. Dat scheelde weer 💰.

We zijn op tijd de lucht in gegaan en volgens schema zouden we al na 8 uur en 3 minuten weer in Amsterdam zijn. Om ons heen zitten 3 baby’s, (1 van 6 weken oud) en een kindje van net 2. Daarvoor is 8 uur best lang en voor ons dus ook 😏.

De grootste uitdaging zal echter woensdag zijn. We landen rond 7:30 uur. Voor ons tijdsbesef is het dan echter pas 23:30 uur dinsdagavond. Die dag doorkomen gaat nog wat worden haha.

Iedereen bedankt voor het meelezen, meeleven, meereizen op ons geweldige avontuur. Een fotoboek, de blog en onze herinneringen gaan met ons mee. Tot snel allemaal.

Veel liefs van ons

ps het versturen van deze blog is op woensdagavond 19:30 uur. We zijn al 12 uur in NL en hebben nog steeds niet geslapen. Nu zo’n 36 uur wakker en het is wel mooi geweest.

1. Monique:
    5 juni 2019
    Welkom thuis! Fijn dat jullie zo'n super gave vakantie hebben gehad. Slaap lekker xx
  2. Gonny:
    5 juni 2019