Canmore

13 mei 2019 - Canmore, Canada

We hebben de eerste kilometers gereden met ons nieuwe huis. Erwin zat achter het stuur alsof hij nooit anders gedaan heeft dan rijden met zo’n gevaarte van 11 meter. Toen we eenmaal de stad uit waren zagen we de Rocky Mountains in de verte al. Wat een sensatie. Besneeuwde bergen van enorme hoogte.

Rond 16:00 uur waren we op de eerste camping in Canmore, River Side. Midden in het bos en een prachtige plek aan de rivier. Eerst maar eens de camper ingericht met al onze bagage. En met de vracht boodschappen die we bij de Wallmart ingeslagen hadden.  Wat overigens ook een belevenis op zich was. Die supermarkt was net zo groot als het hele centrum van Nieuwkoop bij elkaar 😳.

We hebben voor het eerst gekookt in de camper en dat ging prima. Rondje over de camping gelopen en om 21 uur doodmoe naar bed. Alweer vanaf 04:00 uur wakker dus het was een lange dag. Nu is het 6:30 uur dinsdagmorgen, we hebben heerlijk geslapen en worden wakker met het uitzicht op de foto’s. Niet normaal gewoon, we leven in een schilderij.

Genieten ♥️

Liefs van ons

1. Karin:
    14 mei 2019
    Al beren gezien?
  2. Miriam:
    14 mei 2019
    Ohh wauw wat een mooie natuur zeg! Maar doe ook ff foto’s van jut en jul in die camper😂
  3. Babette:
    17 mei 2019
    Eens met Miriam hier boven. Sloffen aan.. Puzzelboekje.. We willen alles beleven hé?!!